Zasady Urodowe Meghan

speakerscorner.me

Kiedy Meghan grała w Suits, zanim poznała i zaręczyła się z Księciem Harrym w magazynie U Magazine przedstawiła swoje zasady makijażowe i pielęgnacyjne, swoje inspiracje, czy ulubione looki u kobiet jak i u mężczyzn. Poniżej znajdziecie przetłumaczony artykuł.

Mój ulubiony beauty look kobiety: Odświeżona skóra, mocno podkreślony policzek i brew, dużo mascary-klasyczne piękno. Używam YSL BAbydoll Mascara, Laura Mercier Foundation Primer Radiance i zestaw do konturowania twarzy od Laura Mercier.

Mój ulubiony wygląd mężczyzny: Oh, uwielbiam niechlujną twarz. Ujmuje mnie to za każdym razem. 

darlingmagazine.org

Moja ulubiony cecha w wyglądzie: Lubię moje piegi - kiedy byłam młodsza ktoś powiedział mi "twarz bez piegów jest jak nos bez gwiazd". - to nadal sprawia, że dobrze się czuję.

Mój look po pracy: Krem nawilżający od De La Mer, róż w żelu od Josie Maran, tusz do rzęs, korektor od Laura Mercier. Na noc, dodam czarny eyeliner na górną powiekę.

Mój ulubiony trik urodowy: Trochę rozświetlacza w wewnętrznym kąciku oczu oraz nad kośćmi policzkowymi rozświetli twoją całą twarz.

Moja ikona piękna: Natalie Portman zawsze wygląda tak naturalnie pięknie...kocham to. Uwielbiam także Kate Hudson i Gwyneth Paltrow za makijaż - świeży i elegancki.

Mój najwcześniejszy zapach w pamięci: Fracas by Robert Piguet, zapach który moja mama zawsze używa - pachnie tak samo jak świeże kwiaty w całym domu.



1 komentarz

  1. "Postanowiłam zacząć pisać tego bloga, ponieważ brakowało mi takiego miejsca, poświęconego całościowo Meghan"-tylko, że jest już blog w całości poświęcony Meghan ;)
    http://ksiezna-meghan.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę komentujących o zachowanie kultury. Komentarze niedotyczące tematyki bloga, nic nie wnoszące, obrażające Meghan, autorkę i innych komentujących będą usuwane.