5 wskazówek modowych od Meghan

besthealthmag.ca
Dla kanadyjskiego magazynu besthealth, Meghan udzieliła wywiadu i zdradziła kilka zasad których nauczyła się pracując na planie serialu Suits, grając stylową i seksowną Rachel Zane. Meghan w tym czasie promowała swoją linię ubrań dla kanadyjskiej marki Reitmans. Poniżej znajdziecie przetłumaczony artykuł, a oryginał możecie znaleźć na besthealthmag.ca

Edukacja modowa, którą zdobyłam podczas pracy nad serialem w ciągu ostatnich kilku lat, była ogromna. Poznałam projektantów i wartość krawiectwa, moje ciało i co podkreśla moją figurę. 

1. Bilansuj codzienny styl z wyrafinowanymi akcesoriami
Będąc dziewczyną z Los Angeles, mój styl był naturalnie bardziej zrelaksowany, kiedy zaczęłam pracować na planie serialu. Nadal ma luźny wygląd, ale jest nieco bardziej dopracowany. Podczas gdy normalnie założyłabym jeansy i klapki, teraz zakładam baleriny do moich jeansów, albo piękne szpilki. Nauczyłam się utrzymywać równowagę tej estetyki kalifornijskiej dziewczyny, ale w bardziej wyrafinowany sposób.


besthealthmag.ca

2. Mieszaj produkty o wysokich i niskich cenach. 
To wielki zaszczyt pracować z Reitmans. Mam na myśli to, że 90-letnia, rodzinna firma zaufała mi, jest naprawdę ekscytujące. Jest to także znacznie bliższe temu, w jaki sposób kupowałabym i ubierałabym się w prawdziwym życiu, łącząc niskie i wysokie ceny. Często kobiety podchodzą do mnie i mówią 'Och, uwielbiam tą spódnicę, którą nosiłaś w tym odcinku w zeszłym tygodniu. Od kogo ona była?' A potem widzisz ten zgubiony wyraz twarzy, kiedy mówię im, że to spódnica od Toma Forda, o wartości 5,000$. Kto na świecie ma zamiar to kupić? Móc pracować z marką jak Reitmans, gdzie możesz mieć ubrania tak samo stylowe i eleganckie, naprawdę fajnie być częścią czegoś takiego.


besthealthmag.ca
 3. Nie lekceważ znaczenia krawiectwa
Na planie Suits, wszystko jest przeszywane i dostosowywane aby leżało perfekcyjnie. 

pinterest.com


4. Inwestuj w dobre jakościowo, ponadczasowe ubrania

Rachel pochodzi z tej old school'owej ery, ery starych pieniędzy. Na jej ubraniach znajdują się elementy dziedzictwa. Tak jak w mojej własnej garderobie, w szafie Rachel, łączymy wszystko. Kiedy inwestujesz w świetną rzecz, wyciągasz to z szafy raz za razem i łączysz to z innym topem lub swetrem. To tworzy inny, bardziej nowoczesny wygląd a wciąż to ten sam, ponadczasowy przedmiot. Raczel i ja jesteśmy bardzo podobne pod tym względem.


besthealthmag.ca
5. W razie wątpliwości, trzymaj się tych samych tonów
Tworzę dużo monochromatycznych stylizacji. Myślę, że to tworzy naprawdę elegancką sylwetkę.


besthealthmag.ca

Meghan zagrała także w reklamach marki Reitmans, z którą współpracowała.




Link do oryginalnego artykułu. 


1 komentarz

  1. Nie miałam pojęcia,że Meghan wystąpiła w reklamie-jak zawsze wypadła olśniewająco.
    Tych rad o mieszaniu marek luksusowych i tańszych oraz starych rzeczy z nowymi nie za bardzo widać w jej strojach książęcych,ale trzeba przyznać,że ostatnio wystąpiła w kilku starych płaszczach i sukienkach z H&M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę komentujących o zachowanie kultury. Komentarze niedotyczące tematyki bloga, nic nie wnoszące, obrażające Meghan, autorkę i innych komentujących będą usuwane.