Meghan: Bądź swoją własną walentynką


"To zabawne ile  świętistniejące przede wszystkim w celu komercyjnym może wzbudzić uczuć w ludziach - odpływających i płynących z miłosnej drzemki, do samotności. Ale Walentynki, wraz z opowieściami o kupidynach i łabędziach, o czekoladkach i różach, właśnie to robią. Święto dziwnie powodujące podziały. Gdzie pary są przytulone i single widzą swoje niezbędne pudełko lodów jako kubek samotności. Ale nie musi tak być.


Myślę że powinnaś być swoją własną walentynką.


Myślę, że powinnaś ugotować tą piękną kolację, nawet gdy jesteś tylko ty, założyć swój ulubiony strój, kupić kwiaty i świętować po prostu miłość, która często się gubi, gdy skupiamy się głównie na tym, czego nie mamy.


Podczas ostatniego sezony rozmawiałam z moim siostrzanymi żonami z Suits, Sarah i Gina, i byłam w jakimś dole, opłakując coś, co było tak daremne, że nawet nie pamiętam co to było. Ale byłam baaaaaaardzo daleko od okazania sobie miłości.


Jedna z nich mnie zatrzymała - prawdę mówiąc, nie pamiętam która z nich, ponieważ obie przekazują mi swoją mądrość i rozsądek na porządku dziennym - ale jedna z tych stylowych i mądrych przerwała mi i powiedziała 'Hej! Mówisz o mojej przyjaciółce, bądź dla niej miła!'


Broniły mnie przed samą sobą. Przed moją własną krytyką i wątpieniem w siebie. Przypomniały mi, żeby traktować siebie, tak samo jak traktuje moich najbliższych. Żeby być swoją własną walentynką.


W te walentynki będę z przyjaciółmi, biegając po ulicach Nowego Jorku, prawdopodobnie przyswajając jakiś dziwny różowy drink i skacząc po lodowatych kopcach w moich nowych butach przez zasolone, ośnieżone uliczki West Village.
Ale te buty, nawiasem mówiąc, będą moim prezentem dla siebie. Ponieważ ciężko pracowałam, bo nie zamierzam czekać, aż ktoś kupi mi rzeczy, które pożądam, i dlatego, że chcę traktować siebie tak samo jak traktuję tych najdroższych dla mnie. Ponieważ jestem swoją własną zabawną walentynką.

Niezależnie od tego, czy masz kogoś wyjątkowego, będziesz z przyjaciółmi, czy będziesz spędzał samotnie tą sobotę (lub jakikolwiek inny dzień, jeśli o to chodzi), bądź dobry dla siebie. Kochaj siebie, traktuj dobrze siebie, szanuj siebie i świętuj. Bądź swoją piękną, kochaną, cenioną i zabawną Walentynką. Zasługujesz na to."





źródło: thetig.com




4 komentarze

  1. Świetny post, zawsze chciałam poczytać notki Meghan na jej stronie, szkoda, że ją usunęła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre i życiowe słowa księżnej mam dziś fatalny dzień i one podniosły mnie na duchu fajnie że jest blog który skupia się nie tylko na tym co Meghan ma na sobie danego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na artykuł :D mam jednak jedno pytanie - jak brzmi oryginalny zwrot przetłumaczony jako "siostrzane żony"? To na pewno dobre tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa. Trzeba zacząć je stosować na co dzień, a nie tylko w Walentynki.😉

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę komentujących o zachowanie kultury. Komentarze niedotyczące tematyki bloga, nic nie wnoszące, obrażające Meghan, autorkę i innych komentujących będą usuwane.